[CatDroid] [CatDroid} Aplicació d'Anglès per un Centre Civic

[CatDroid] [CatDroid} Aplicació d'Anglès per un Centre Civic

Palisandro David Gamez Mercader
Bon dia gent,

Fa uns dies a un professor d'anglès al que dono classes d'informàtica, gentilesa d'en Roc, em va plantejar el següent;

Ell dona classes d'anglès a un centre cívic i sembla que el coordinador del centre vol fer una aplicació per millorar la pronunciació anglesa relacionada amb el mon dels musics i concerts, expressions i tal, ja que és un espai jove amb bucs d'assaig. A part d'això es baralla la possibilitat de fer un curs d'aplicacions per a mòbils (crec que no sap que existeixen Android, iOS, etc) amb el mateix objectiu, sense determinar encara, tot i que el tio pensa que això es pot ensenyar a gent que no sap com va el Word.

Tot son idees que m'han arribat a través d'aquesta persona i que no tenen gaire idea de com es pot portar a terme.

Jo de moment encara no he fotut brot amb Android, a part de 3 aplicacions que diuen Hola xD

El tema es que clar, jo no puc donar classes d'Android quan encara no en se, i fer una aplicació simplona potser si, tot i que no crec que sol ja que es pot complicar.

La meva pregunta és la següent:
Alguna anima caritativa l'interessaria compartir el projecte?
És remunerat, tot i que fins dissabte no sabre quan ni per on van les xifres ni quina és la idea real del que vol fer..

Resum:
Algú per fer el projecte a mitges, tot i que sigui 99% 1% i ja quedem en el preu, que no és el meu objectiu l'econòmic.
Algú que pugui donar les classes en el cas hipotètic que siguin d'Android, encara que jo faci les fotocopies nomes :)