[CatDroid] Com saber la velocitat màxima permesa a una carretera amb Google Maps i la seva nova API

[CatDroid] Com saber la velocitat màxima permesa a una carretera amb Google Maps i la seva nova API

Raúl Sánchez
M'agradaria saber si algú coneix com fer això, conèixer la velocitat màxima permesa d'una carretera a Google Maps.

Quan fem una "route" dins de Google Maps, ens dona el temps estimat que podem trigar en fer el nostre recorregut. Això ho dona gràcies a la Velocitat Màxima Permesa a les carreteres per on passarà el nostre recorregut, i també gràcies a la informació de Trànsit que els usuaris de Google Maps van donant amb els seus GPS.

Ara bé, algú sap com detectar aquesta velocitat amb la API de Google Maps per Android?

He estat mirant, però no sóc capaç de saber com fer-ho.

Gràcies a Google Map Maker es possible veure la velocitat d'una via, però a més de que no està encara disponible a Espanya, no veig manera d'associar aquestes dades al meu mapa.

També tinc entès que Google utilitza les imatges de senyals de velocitat detectades en la seva cartografia per conèixer la velocitat d'aquella via i així poder fer un càlcul del temps de recorregut.

Algú que em pugui ajudar en això?

PD: sóc nou en aquest grup, però de ben segur que col·laboraré tant com pugui a partir d'ara =)

Moltíssimes gràcies.