[CatDroid] Novell del tot...

Joan Puigvert Ujaldon
Salud companys...
Oriol, veig que ets molt actiu aquí...

Volia demanar-vos si em podrieu orientar per introduir-me al món Catdroid...

Per anticipat, gràcies

[CatDroid] Re: Novell del tot...

Oriol
Molt bo el recull que proposa el Sergi.
També tens els tutorials de Vogella que agafa un tema en concret a cada tutorial i fa varis exercicis.

El divendres 7 de desembre de 2012 10:29:54 UTC+1, Joan Puigvert Ujaldon va escriure:
Salud companys...
Oriol, veig que ets molt actiu aquí...

Volia demanar-vos si em podrieu orientar per introduir-me al món Catdroid...

Per anticipat, gràcies

Re: [CatDroid] Re: Novell del tot...

Jordi Varela
Molt bó el link Sergi.

Afegeixo dos mes:
Bon dilluns nanos!

2012/12/9 Oriol <[hidden email]>
[...]

Litus
Si no et surts amb l'anglès (cosa que hauríes de solucionar perque aquest mon es anglès...)
Mirat aquesta web , crec que esta molt be explicadet... jo vaig comprar-li el PDF del curs pero online es free

http://www.sgoliver.net/blog/?page_id=2935

Salut!