[CatDroid] Re: Eines de prototipat.

Arnau Manyosa
Només puntualitzar que Pencil no està abandonat, acabo de mirar la web i l'últim update es del 26 nov. La app no és per tirar coets, però per ser gratuita dona moltes possibilitats.

El miércoles, 28 de noviembre de 2012 11:20:22 UTC+1, Ivan Masmitjà escribió:
Gràcies Oriol,
serà qüestió de jugar-hi una mica. A veure si milloro la meva "creativitat" perqué pel que fa el disseny estic negat...

El dimecres 28 de novembre de 2012 10:23:14 UTC+1, Oriol va escriure:
bé, després de mirar les diferents eines al final m'he decantat per justinmind Prototyper free. Al principi pateixes una mica però quan coneixes 3 truquillos i cobreixes les "lagunas" amb photoshop el resultat final est`molt bé i guanyes un munt de temps,us ho resumeixo:

Pros:
-gratis, hi ha una versió pro, però amb la gratis es poden fer moltes coses.
-publicació web, un cop has acabat el prototipus, el pots publicar a usernote i convidar usuaris a que el provin i et facin comentaris, tot ho gestiones des de la web de usernote i des de l'aplicació.
-documentació en pdf, Amb un botó et genera un informe en pdf amb tota la navegació i per a cada pantalla et mostra quins botons hi tens i a on et porta.Només això ja em va suposar 5h d'estalvi de feina.
Cons:
-No pots exportar els teus widgets o controls, si per exemple t'has creat una pantalla de settings, no la pots guardar per a altres projectes.
-Hi ha coses una mica amagades
-Podrien fer petits canvis que t'estalviarien feina.

En fi, és una eina que va molt bé, que serveix per al prototipat, no per a fer el wireframing.

Proveu-la.

Fins ara.
El dilluns 19 de novembre de 2012 16:31:24 UTC+1, Oriol va escriure:
Hola a tothom.

A veure, vosaltres que sou grans professionals i millors programadors, quines eines de prototipat utilitzeu?

-Jo ho he intentat amb pencil, la primera eina que recomanava Google, però que ja fa temps han abandonat el projecte.
-Tabé he provat Fluidui, http://www.fluidui.com/ que funciona sobre el navegador en el núvol, però ho trobo car.
-Ara estic provant justinmind versió free i versió pro, però veig que per a mòbil encara està una mica ver, no em deixa ni posar un texte al action bar.

Algú coneix alguna eina que funcioni bé?