[CatDroid] Sliding Menu: .zip d'exemple

Roc Boronat
Bones!

Entre ahir i avuí he estat mirant moltes llibreries de sliding menú, ja sabeu, el menú tipus Facebook i Spotify, que "entra" pel costat. La llibreria que més m'ha agradat ha estat aquesta: https://github.com/jfeinstein10/SlidingMenu

El problema, és que al baixar el .zip de la llibreria, he tingut mil problemes. Li faltaven mil cosetes per tocar, estils que no m'agafava (i amb els que no penso lluitar)... algun mètode que no existia a la SherlockActionBar (potser per versions diferents?)

En resum: que us passo el .zip amb el projecte d'exemple i les dues dependències, la del menú lateral i la sherlock, i en teoria és obrir i provar: https://dl.dropbox.com/u/11706624/example-sliding-menu.zip

Si algú té experiència bona amb sliding menu, si us plau, tinc les orelles molt obertes! I no val fer bromes facils.

Salut!

Re: [CatDroid] Sliding Menu: .zip d'exemple

Sergi Martínez
per que no fas un fork a github i ho publiques?

Naltros utilitzem aquest mateix pero no vam tenir cap problema d'aquests. Ara, naltros fem estil de zero i no utlitzem sherlock.

--

Sergi Martínez