[CatDroid] nueva Api de mapas para android

[CatDroid] nueva Api de mapas para android

Sergi Martínez

Re: [CatDroid] nueva Api de mapas para android

Roc Boronat

Re: [CatDroid] nueva Api de mapas para android

Bernat
a-u-a!!!!!!

Per fi mao fragment!

Re: [CatDroid] nueva Api de mapas para android

Sergi Martínez
a vore, avore, que no es tan maco com ho pintent.

Pel que he vist:
 - ja no es un jar, es un project librabry
 - forma part del sdk de play library
 - No hay play (market) no hay manitas
 - Abans d'utilitzar els mapes hem de verificar que play services esta correctamente instal·lat
 - Imprescindible conte de google per utilitzar-ho

A veure, pero una banda dius, que brutos, pero per un altre, em sembla be. Maps no es open source es un producte privatiu i te unes condicions d'us.

On Mon, Dec 3, 2012 at 8:09 PM, Roc Boronat <[hidden email]> wrote:
u-a-u!

--

Sergi Martínez

Re: [CatDroid] nueva Api de mapas para android

Sergi Martínez
Mes.

AddMarker i punto, dragrables i tot
Podem moure la camera
Api de google+ i ouath de regal en el gsm (no se si hi era abans)
Primera foto: https://developers.google.com/maps/documentation/android/views. Molt burro em posa. Aixó si es pogues fer semitransparent tindriem RA de la que mola.
Cache de mapes, pero segeuix sense haver-hi online

Nu se, per funcionalitat aquest, per moralitat osm. Dificil decisió.

On Mon, Dec 3, 2012 at 8:16 PM, Bernat <[hidden email]> wrote:
a-u-a!!!!!!

Per fi mao fragment!

--

Sergi Martínez

Re: [CatDroid] nueva Api de mapas para android

Jordi Varela
O.O! uah!... pinta impresionant... el meu TODO list explotarà algun dia. :-S

Ara Raikkonen ja no té excusa per abandonar el apple maps, no? http://www.youtube.com/watch?v=stPzkJCbMKE

On Mon, Dec 3, 2012 at 8:20 PM, Sergi Martínez <[hidden email]> wrote:
[...]

Ivan Masmitjà
Jo estic com tu Jordi, ja no tinc més temps per provar coses noves!!! Esperaré que surti algun exemple de codi obert per provar-lo a la tablet i fer-li una ullada ràpida.

PD: molt bo el vídeo Jordi :)

El dilluns 3 de desembre de 2012 20:27:11 UTC+1, Jordi Varela va escriure:

On Mon, Dec 3, 2012 at 8:20 PM, Sergi Martínez <<a href="javascript:" target="_blank" gdf-obfuscated-mailto="25g8LhN-FP4J">sergi.m...@...> wrote:
[...]

On Mon, Dec 3, 2012 at 8:16 PM, Bernat <<a href="javascript:" target="_blank" gdf-obfuscated-mailto="25g8LhN-FP4J">berna...@...> wrote:
a-u-a!!!!!!

Per fi mao fragment!