Consell compra portàtil?

Josep Antoni Musach
Hola!

Vull canviar el portàtil amb que programo; estic mirant per comprar un i7, mínim 8gb de ram, disc dur ssd... He estat mirant una mica i amb ssd poca cosa hi ha (i molt cara). Estic valorant comprar-lo amb disc dur no ssd i canviar-lo jo mateix per un de ssd.

Quina marca de portàtil em recomaneu? La meva idea inicial és gastar en total uns 700-800 euros.

O si sabeu d'alguna botiga a Barcelona on pugui confeccionar un portàtil a mida...

Moltes gràcies!

Re: Consell compra portàtil?

Sergi Martínez
Un disc ssd de 250 son uns 100€

Mira mountain.es, me n'han parlat molt be

On Sat, Dec 6, 2014, 00:09 Josep Antoni Musach <[hidden email]> wrote:
[...]

Josep Jordana
Millor un i5 amb ssd que un i7 amb HD :) També tens models amb 32gb
ssd y HD que també van força be.

Mountain es una bona opció crec també.

Al carrer Sepúlveda pots trobar alguna botiga d'aquestes.

Josep Jordana

[hidden email]
VozTelecom Partner
http://www.adslvoipempresas.com
http://pirenelab.eu

> Un disc ssd de 250 son uns 100€
>
> Mira mountain.es, me n'han parlat molt be

Re: Consell compra portàtil?

Josep Jordana
El outlet de Asus també es una opció.

http://eshop.asus.com/es-ES/restaurados/portatiles-restaurados

> [...]

> ssd y HD que també van força be.
>
> Mountain es una bona opció crec també.
>
> Al carrer Sepúlveda pots trobar alguna botiga d'aquestes.

Re: Consell compra portàtil?

Sergi Martínez
Aquí hi estic d'acord. Tinc un portatil i5 amb 8gb i ssd, i vaig comprar un i7/8gb/ssd per tenir un ultralleuger ja que el carrego cada dia

On Sat, Dec 6, 2014, 14:28 Josep Jordana <[hidden email]> wrote:
> [...]

http://pirenelab.eu

> Un disc ssd de 250 son uns 100€
>
> Mira mountain.es, me n'han parlat molt be

Re: Consell compra portàtil?

Sergi Martínez

Perdo,he enviat a mitges.

Treient que l'i5 te una nvidia i hi puc jugar i el i7 te una intel, no et pensis que per treballar hi noto massa diferencia.

És mes, l'i5 es un sata2 i l'ssd va a la meitat de velocitat, pero tot i aixi es molt més rápid que quan tenia hd