Llibreria NFC

Mateu Yábar
Hola

Per si algú li interessa, m'he esta barallant amb el NFC i Android i he fet una mini llibreria/utilitat per escriure/llegir tags NFC en format text.

https://github.com/mateuyabar/pillowNFC

A gaudir

Mateu Yábar

Misautonomos.com - comptabilitat fàcil per autònoms
Parkitparkit.cat, l'aplicació per trobar aparcament a Barcelona
FollowApp - l'aplicació de Android per trobar amics.
Boletus, el cercador de bolets per a mòbil: Iphone - Android

Re: Llibreria NFC

Roc Boronat-2
Yep Mateu! Posa-ho també al Google+ de http://catdroid.org, que potser té més visibilitat que al googlegroup! :·)

BTW, olé pel sample!

El dia 2 febrer de 2015, 17:00, Mateu Yábar <[hidden email]> ha escrit:
[...]

Josep Jordana
+1 :)

Josep Jordana

[hidden email]