arxius i android

Jordi Urmeneta
Hola,

Estic fent proves en una app en android i tinc un dubte.

Com puc fer q una app ja tingui arxius amb dades i accedir-hi? (uns arxius .dat i demés q tinc)

pq per google veig la possibilitat de ficar-ho a la carpeta assets o a la carpeta raw i en la primera execució copiar-los al directori d'internal storage, però em sembla una operaqció costosa.

Per la api q utilitzo m'interessa utilitzar l'objecte File i no els Input streams q et retorna assets o raw.

Alguna idea? Us heu trobat amb quelcom similar?

Gràcies!

Re: arxius i android

Roc Boronat-2
Bones!

La veritat... és que tal com explicaves el problema, jo també estava pensant en afegir-ho a assets i escriure'ls a l'SD...

Prova-ho, a veure quant triga. Potser et sorprèn per bo, i t'ho pots permetre pel que fa a cost.

Hope it helps! :·)

El dia 7 gener de 2015, 13:32, Jordi Urmeneta <[hidden email]> ha escrit:
[...]

ok, ho provo.

un problema q estic veient és al recuperar la llista d'arxius q hi ha al assets, no em sap diferenciar entre directoris i arxius (m'agradaria copiar la mateixa estructura)

sabeu com puc detectar dintre d'assets els arxius q són directori i els q no?

Ara mateix ho estic fent així:

String[] files = assetManager.list("");

Gràcies!

[...]

Al final ho he fent sabent els directoris q hi ha i accedint a cada un amb l'assetmanager, això si és un rotllo per subdirectoris

el q retorna la funció assetsmanager.list("") són strings amb els noms de directoris o arxius

suposo q s'hauria d'investigar una mica amb el asset file descriptor

Gràcies!

Ramon
I tenir un zip i descomprimir-lo (https://developer.android.com/reference/java/util/zip/ZipInputStream.html)?
Això sí, trigarà més.
Potser el millor seria fer-ho tot en un thread que no sigui el main (Si actives el StrictMode https://developer.android.com/reference/android/os/StrictMode.html et dirà el que triga si ho fas en el main thread).

--
Ramon

On Wed Jan 07 2015 at 6:33:34 PM Jordi Urmeneta <[hidden email]> wrote:
[...]

Al final he vist un mètode q mig em convenç més q tenir-ho al assets, pq estic fent una api

la idea és accedir als arxius q estan dintre mateix del jar i copiar-los

seria algo així:

java.net.URL resourceURL = c.getClassLoader().getResource("nom_del_jar/arxiu.arx");

i després del resourceURL es pot obtenir un inputstream per copiar.

Al final per l'usuari és més transparent, pq només ha de gestionar una api i aquesta és la q copia els arxius necessaris.

Gràcies!