captura video

David Regordosa
Ei nois! una pregunta rapida.
Al curro volem fer un video tutorial d'una app que estem fent. Donat que els testos d'usabilitat han demostrat que calen 14 doctorats al MIT per saber fer anar la app, els companys de marqueting ho volen solucionar tot amb un video txatxi que expliqui com funciona.
En resum, que m'enrotllo, com grabeu videos de la app? he vist pel market alguna app que captura sortida de pantalla, necessita root obviament, pero no m'acaben de convencer. Ho feu a traves del PC amb l'emulador?
Coneixeu algun soft que ho foti be? (es igual que sigui de pagament)

I no em mateu....si us plau....pero els mestres ninja que també publiquen apps en iOS, com ho feu? :)

Com sempre moltes gracies!!

David Regordosa

Re: captura video

David Regordosa
Pots capturar tb del dispositiu?

jejejeje...doncs anava ben perdut amb això. Ok! doncs ja em serveix!

Gracies nois!

[...]

Roc Boronat-2
Bones!

Sí, des de KitKat que es pot gravar la pantalla en video. I vet aquí el link que ho explica!

Salut,

El dia 5 març de 2015, 11:21, Sergi Martínez <[hidden email]> ha escrit: