java.lang.NoClassDefFoundError

jjvaca
Bon dia.

Des del 23 de novembre estic rebent un culló d'errors del tipus java.lang.NoClassDefFoundError d'aplicacions que no he actualitzat des de fa mesos.

Tots els errors són de android 2.3.3 - 2.3.7.

A algú més li ha passat?

Teniu idea de qué deu estar tocant google?

Gràcies!
Salutacions!

Re: java.lang.NoClassDefFoundError

jjvaca
Em responc jo mateix:

google la ha liado parda amb google play services:

https://groups.google.com/forum/#!topic/google-admob-ads-sdk/_x12qmjWI7M